Батькам


Шановні батьки!

Результати діяльності Запорізької початкової школи «Прогрес»  з метою інформування батьків та громадськості публікуються в мережі Інтернет, а саме на  офіційнийному сайіт школи ; сторінкі школи у соціальній мережі  Facebook; сторінкі школи у  Instagram 

 Це можуть бути фото, відео файли, творчі роботи  учасників освітнього процесу. Люди у всьому світі, з доступом до мережі Інтернет, будуть мати можливість побачити фото Вашої дитини або відео з її участю, фото її творчих робіт.

Ми плануємо публікувати такі матеріали та документи лише з Вашого письмового дозволу. Для цього нам необхідно отримати Вашу згоду на публікацію фото та відеоматеріалів дитини, а також дозвіл на публікацію її творчих робіт із зазначенням імені, прізвища та віку автора.

Будь ласка, ознайомтеся із правилами розміщення дитячих робіт в Інтернеті та зазначте, публікацію яких документів, із Вашої точки зору, здійснювати не бажано.

Дякуємо за Ваше співробітництво!

Розміщуючи роботи або фото та відео, на яких буде Ваша дитина, ми зобов’язуємося, керуватися наступними правилами:

• Заборонено публікувати матеріали із зазначенням номера телефону Вашої дитини, адреси.

• Заборонено публікувати матеріали, які містять будь-яку інформацію, що вказує на місце розташування дитини у точний період часу, окрім перебування її у закладі освіти.

• Заборонено публікацію матеріалів, що містять небажану інформацію, прямі чи опосередковані посилання на подібний матеріал.

• Перед публікацією роботу дитини буде розглянуто та схваленою педагогом, який є автором відповідної публікації до мережі Інтернет.

                                                                      Адміністрація ЗПШ «Прогрес»

Цей дозвіл буде дійсним до тих пір, поки Ви самі не захочете змінити цю форму і підписати новий дозвіл.
У разі виникнення проблем, пов’язаних з публікацією матеріалів в мережі Інтернет, Ви можете зв’язатися з класним керівником своєї дитини.



Стратегія організації освітнього процесу в ЗЗШ І ступеня «Прогрес» під час навчання з використанням елементів дистанційного навчання